آخرین اخبار سینما تلویزیون و چهره ها برجسته

حاشیه های سینما و تلویزیون و فوتبال از چهره را اینجا دنبال کنید

آخرین اخبار سینما تلویزیون و چهره ها برجسته

حاشیه های سینما و تلویزیون و فوتبال از چهره را اینجا دنبال کنید

آخرین اخبار سینما تلویزیون و چهره ها برجسته

انتخاب عکس در طراحی کاتالوگ

hashem mohammadi | جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۱ ب.ظ
شیوه های انتخاب عکس در طراحی کاتالوگ

خب. حالا که حرف از اهمیت انتخاب عکس در طراحی کاتالوگ به میان آمد، اجازه دهید چند شیوه مناسب برای انتخاب تصاویر و عکس های خیره کننده و جذاب را به طور خلاصه توضیح دهیم:
بهترین شیوه برای انتخاب عکس در طراحی کاتالوگ، استفاده از محصولات و محیط شرکت یا سازمان موردنظر است. این کار باعث می شود که تبلیغات شما برای مخاطبانتان صادقانه تر و قابل اعتماد تر باشد. اگر شما برای برندتان از رنگ یا رنگهای مشخصی استفاده می کنید(با توجه به تأثیر رنگها در طراحی کاتالوگ) بهتر است عکس ها را با یک ویرایش حرفه ای و پیش زمینه ای از رنگ برندتان در طراحی کاتالوگ بکار برید.
روش دوم، استفاده از عکس محصولات دیگر می باشد که در فضای اینترنت به راحتی قابل دسترس می باشند و معمولاً ویرایش شده و با کیفیت هستند. کار دیگری که می توانید از آن در تبلیغات کاتالوگی استفاده کنید، طراحی تصاویر و طرح های گرافیکی زیبا و جذاب می باشد که در این مورد استفاده از رنگ برند در تصویر اهمیت بیشتری دارد. البته این شیوه ها تنها راه های انتخاب عکس در طراحی کاتالوگ نیستند و روش های خلاقانه زیادی را می توان به کار برد.

منبع : انتخاب عکس در طراحی کاتالوگ

طراحی لوگو   طراحی بنر   طراحی بنر تبلیغاتی   طراحی    طراحی آرم    بنر تبلیغاتی   طراحی کاتالوگ   طراحی بروشور  بروشور تبلیغاتی   چاپ بروشور   طراحی هدر   هدر سایت    کاور آهنگ   طراحی کاور   کاور موزیک   بنر   بنر سایت    طرح بنر   ساخت بنر   طراحی کارت ویزیت   کارت ویزیت   چاپ کارت ویزیت   سفارش کارت ویزیت   مقاله کارت ویزیت    بروشور   کاتالوگ   طراحی کاتالوگ صنعتی    طراحی بنر گیف    طراحی بنر فلش  بنر گیف   تعرفه طراحی  بنر فلش  طراحی تراکت    تراکت تبلیغاتی   چاپ بنر  تراکت تبلیغاتی  بنر فلش فلش رضاگراف  مقالات طراحی بنر تعرفه طراحی تعرفه طراحی بنر  تعرفه طراحی لوگو  تعرفه طراحی بروشور  تعرفه طراحی کاتالوگ تعرفه طراحی کارت ویزیت تعرفه طراحی سایت   فروشگاه محصولات گرافیکی فروشگاه گرافیک طرح لایه باز طرح لایه باز قالب کارت ویزیت لایه باز طراحی استند طراحی استند نمایشگاهی استند استند تبلیغاتی استند نمایشگاهی



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی