آخرین اخبار سینما تلویزیون و چهره ها برجسته

حاشیه های سینما و تلویزیون و فوتبال از چهره را اینجا دنبال کنید

آخرین اخبار سینما تلویزیون و چهره ها برجسته

حاشیه های سینما و تلویزیون و فوتبال از چهره را اینجا دنبال کنید

آخرین اخبار سینما تلویزیون و چهره ها برجسته

۱۶ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

بابک شهرکی

نوازنده موسیقی با اشاره به تازه ترین فعالیت هایش ضمن اعلام انتشار یک آلبوم از موسیقی کارتون های ماندگار دهه شصت از انتشار آثار همایون خرم و فضل الله توکل با تنظیمی جدید خبر داد.

بابک شهرکی نوازنده و آهنگساز موسیقی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تازه ترین فعالیت های خود بیان کرد: طی ماه های گذشته عمده تمرکزم را علاوه بر تدریس روی ضبط، تولید و انتشار چندین آلبوم مختلف معطوف کرده ام که هر کدام دارای تنوع ویژه ای هستند و می توانند مورد توجه دوستداران موسیقی قرار بگیرند. اولین آلبوم مربوط به یک اثر بی کلام با عنوان «کلاژ» است. در این آلبوم فیروز ویسانلو نوازنده گیتار و بنده به عنوان نوازنده ویولن حضور دارم. این آلبوم برگرفته از موسیقی نواحی مختلف ایران بوده که با تنظیم جدید و بر اساس ۲ ساز گیتار و ویولن ساخته شده است. البته با توجه به اینکه چندی پیش آلبوم دیگری با عنوان «کلاژ» در بازار موسیقی منتشر شده بنابراین ما باید نام دیگری را برای اثر انتخاب کنیم که به زودی در این مورد اطلاع رسانی می شود.

  • hashem mohammadi

بازدید  مرتضی میرباقری معاونت سیما از مراحل ساخت سریال در جستجوی آرامش

داریوش فرهنگ بازیگر تلویزیون با اشاره به رویکرد مسئولان رسانه ملی نسبت به هنرمندان بیان کرد که هنوز بعد از ۴۰ سال اعتماد دو طرفه بین این دو به وجود نیامده است.

داریوش فرهنگ بازیگر سریال «در جستجوی آرامش» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره رویکرد رسانه ملی در جامعه گفت: به نظرم تلویزیون ما از مردم عقب تر است و برای اینکه تلویزیون با مردم همراه شود و مردم اعتماد کامل به آن پیدا کنند باید با آنها صادق بود.

  • hashem mohammadi