آخرین اخبار سینما تلویزیون و چهره ها برجسته

حاشیه های سینما و تلویزیون و فوتبال از چهره را اینجا دنبال کنید

آخرین اخبار سینما تلویزیون و چهره ها برجسته

حاشیه های سینما و تلویزیون و فوتبال از چهره را اینجا دنبال کنید

آخرین اخبار سینما تلویزیون و چهره ها برجسته

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

نبض ترانه در دست تهیه‌کنندگان سودجو

hashem mohammadi | يكشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۵۱ ب.ظ

احمد امیر خلیلی


یک ترانه سرا با تاکید بر اینکه تیتراژ آثار سینمایی و تلویزیونی به عنوان یک اثر هنری در دنیا شناخته می شود از شرایط فعلی ترانه‌ تیتراژها و نحوه عرضه آنها در ایران انتقاد کرد.

احمد امیرخلیلی شاعر و ترانه سرا که در کارنامه هنری خود همکاری با خوانندگانی چون رضا صادقی، سعید شهروز، مانی رهنما، حجت اشرف زاده ثبت شده است در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره فرآیند تولید تیتراژ آثار سینمایی و تلویزیونی عنوان کرد: این بزرگترین اشتباه است که بگوییم ترانه تیتراژها حتما باید با داستان اثر منطبق باشد و اگر ترانه با موضوع اصلی داستان اثر منطبق نباشد اصلا اتفاق عجیبی نیست. تیتراژ در بسیاری از رویدادهای بین المللی پدیده ای است که از آن به عنوان یک اثر هنری یاد می شود که جایزه جداگانه ای هم دارد. به عبارتی می توان گفت ترانه و تیتراژ موضوعات متفاوتی هستند که به فراخور محتوا می توانند در خدمت یک مجموعه باشند.

  • hashem mohammadi

سهم ناچیز سینمای کودک از اکران

hashem mohammadi | يكشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۵۰ ب.ظ

سینمای کودک


آثار سینمای کودک در دو سال گذشته در حالی رنگ پرده سینما را دیده اند که هم از لحاظ تعداد آثار اکران شده و هم کیفیت اکران در شرایط قابل قبولی نیستند.

به گزارش خبرنگار مهر، با نزدیک شدن به فصل تابستان و تعطیلی مدارس، صاحبان فیلم های کودک و نوجوان در تلاش برای اکران فیلم هایشان هستند تا شاید به دلیل فراغت بیشتر بچه ها فیلم ها بهتر دیده شوند، اما با توجه به وضعیت اکران آثار سینمایی در سال های اخیر به نظر نمی رسد این تلاش های پراکنده به جایی برسد و به نجات سینمای کودک و نوجوان کمک کند.

  • hashem mohammadi