آخرین اخبار سینما تلویزیون و چهره ها برجسته

حاشیه های سینما و تلویزیون و فوتبال از چهره را اینجا دنبال کنید

آخرین اخبار سینما تلویزیون و چهره ها برجسته

حاشیه های سینما و تلویزیون و فوتبال از چهره را اینجا دنبال کنید

آخرین اخبار سینما تلویزیون و چهره ها برجسته

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

حتی یک مورد تخلف در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سینماها نداشتیم

 

امیرهوشنگ پاسبانیان مدیر سینما بهمن در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت این سینما گفت: در هفته‌های اخیر شرایط اصلاً مطلوب نبود، هرچند تا ساعت ۱۸ مخاطبانی داشتیم اما بعد از آن به اجبار سینماها تعطیل می‌شد. با این شرایط اتفاقی در بهبود سینماها رخ نمی‌دهد اما از آنجایی که ما یک سینمای دولتی هستیم مجبوریم که سینما را باز بگذاریم.

وی افزود: در این مدت سینماها به شدت آسیب دیدند البته قبل از این تعطیلی‌های اخیر، مخاطبان ما به روزی ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر هم رسیده بود و داشت شرایط خوب می‌شد که باز اعلام تعطیلی کردند، حتی این اواخر هم هنوز کسی باورش نمی‌شد که سینما باز است! اکثر مخاطبانی که به سینما بهمن می‌آمدند هم به دلیل موقعیت جغرافیایی این سینما بود. از آنجایی که سینما بهمن واقع در میدان انقلاب است، افرادی که در این منطقه تردد داشتند وقتی می‌دیدند سینما باز است، به صورت گذری به داخل سینما می‌آمدند چون نه در سایت‌ها مشخص بود که سینماها فعالیت دارند و نه اطلاع‌رسانی‌ای در این حوزه می‌شد. یکی از دلایلی هم که باعث شد از بازگشایی سینماها استقبالی نشود دقیقاً همین بود.

پاسبانیان اظهار کرد: از شنبه (فردا) سینماها به طور کامل تعطیل می‌شوند و باید ببینیم بعد از آنچه اتفاقی می‌افتد. قبل از این تعطیلی‌ها چند فیلم اکران شده بودند که حالا در حال نمایش در پلت‌فرم‌ها هستند تنها فیلمی که در سینماها باقی مانده «آقای سانسور» است و فیلم جدید دیگری نداریم. با توجه به اینکه سینماها شرایط تعطیلی دارند چند فیلم دیگری که گزینه‌ای برای اکران بودند متاسفانه به همین دلیل از اکران انصراف دادند یعنی در حوزه اکران یک بلاتکلیفی وجود دارد. با توجه به اینکه این دو هفته تعطیلی برای همه جاست امید داریم آمار کرونا کاهش پیدا کند، سینماها بازگشایی شوند و بتوانیم شرایط عادی‌تری را تجربه کنیم.

  • hashem mohammadi

همکاری ۴۰ خواننده ایرانی در یک تجربه جهانی/ «منو بشناس» آماده شد

 

یکی از شاعران و ترانه‌سرایان مطرح کشورمان در برنامه «پنجشنبه جمعه» رادیو ایران از انتشار یک اثر موسیقایی بین‌المللی با حضور ۴۰ خواننده خبر داد.

  • hashem mohammadi