آخرین اخبار سینما تلویزیون و چهره ها برجسته

حاشیه های سینما و تلویزیون و فوتبال از چهره را اینجا دنبال کنید

آخرین اخبار سینما تلویزیون و چهره ها برجسته

حاشیه های سینما و تلویزیون و فوتبال از چهره را اینجا دنبال کنید

آخرین اخبار سینما تلویزیون و چهره ها برجسته

طراحی حرفه ای کارت ویزیت

hashem mohammadi | جمعه, ۳ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۵۷ ب.ظ
طراحی حرفه ای کارت ویزیت

بحث حرفه ای بودن یا نبودن یک طراحی ، موضوعی است که نمیتوان از یک دیدگاه به آن اشاره کرد . در سال های گذشته تا امروز وقتی با مشتریان مختلف با دیدگاه و سلایق مختلف برخورد کردیم رسیدن به جواب دقیق برای حرفه ای بودن طراحی برای ما همواره سخت سخت تر شد . چرا که هر شخص با توجه به سلیقه ی خود می تواند معیار سنجی کند و بر اساس تصویر ذهنی خود تصمیم گیری کرده و نمره ای بر هر طرح می دهند .

طراحی کارت ویزیت حرفه ای

در امر طراحی گرافیک ، چه در تبلیغات کاغذی مثل طراحی بروشور یا طراحی کاتالوگ و در بحث تبلیغات اینترنتی طراحی بنر با فرمت گیف جدا از  سلایق قابل احترام مشتریان ، اصول و استاندارد هایی وجود دارد که در صورت رعایت آن ها در کنار تا حدود زیادی امکان جذب رضایت مشتریان را فراهم می کند .

غیر قابل مقایسه بودن طراحی و چاپ کارت ویزیت 

با توجه به حجم عظیم موضوعات ، سبک های طراحی و سلایق افراد . به هیچ وجه نمی شود طرحی را با طرحی دیگر به مقایسه قرار داد . پاسخ این مسئله به تفاوت سلایق برخواهد گشت و البته در طراحی کارت ویزیت بر اساس موضوع ، طرحی مرتبط و مخصوص مخاطبان موضوع طراحی صورت می گیرد که این عمل باعث می شود نشود به طور مثال : یک طرح با موضوع خیاطی را با طرحی با موضوع املاک مقایسه کرد و حتی گاها طرحی در راستای یک موضوع را با طرح بعدی به مقایسه گذاشت .

طراحی کارت ویزیت حرفه ای

طراحی کارت ویزیت حرفه ای

در نتیجه :

حرفه ای بودن یک طراحی ، چه بنر تبلیغاتی و چه لوگو و کارت ویزیت و … می بایست بر اساس اصول و قوائد کلی طراحی پیش برود و تا جای  ممکن باید منطق رو بر سلایق حاکم کرد ، چرا که گاها سلایق شخصی ما باعث میشود تنها خود فرد از طرح رضایت داشته باشد نه دیگر افراد و مخاطبان هدف ، که این مورد از جانب بسیاری از افراد دیده می شود . در اصل برای نتیجه گیری مثبت از طراحی کارت ویزیت ، سلیقه باید مکمل کار شود نه حاکم بر اصل کار .

منبع : کاتالوگ اینترنتی

آموزش طراحی کارت ویزیت حرفه ای با فتوشاپ

 

طراحی و چاپ کارت ویزیت

طراحی حرفه ای کارت ویزیت

انتهای مطلب .

اختصاصی رضاگراف

.طراحی بنر تبلیغاتی , طراحی کارت ویزیت , طراحی کاتالوگ , طراحی بروشور , طراحی کاور طراحی هدر ,طراحی موشن گرافیک , طراحی لوگو ,  تعرفه طراحی , طراحی استند ,  طراحی تراکت , طراحی بنر , چاپ کارت ویزیت , چاپ کاتالوگ ,چاپ بروشور کاور اهنگ , هدر سایت ,ساخت تیزر تبلیغاتی ,طراحی آرم , استند نمایشگاهی , تراکت , کاتالوگ اینترنتی , نرم افزار طراحی لوگو , پوستر محرم , پوستر دفاع مقدس فروشگاه محصولات گرافیکی , طرح لایه باز , طرح لایه باز کارت ویزیت , آموزش فتوشاپ ,آموزش فتوشاپ مقدماتی ,آموزش فتوشاپ پیشرفته , بروشور لایه بازطرح لایه باز قالب,مقالات طراحی بنر,مقالات طراحی کاتالوگ,مقالات طراحی لوگو,دانلود فونت فارسیطراحی بنر گیف,طراحی بنر فلشطراحی کارت ویزیت آنلاین ,,,

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی