هر آنچه باید از تراکت تبلیغاتی بدانید
تراکت تبلیغاتی فوری
تراکت های فوری همانطور که به صورت خلاصه در بالا ذکر شد ، به صورت تک رنگ ( مشکی ) و در زمان کوتاه ، در تیراژ بالا چاپ می شوند .
- سایز های قابل چاپ در سراسر کشور ( ایران ) A6 – A5 – A4
تراکت تبلیغاتی چاپ افست
همانطور که از اسم این نوع تراکت است ، این نوع جنس جزو بهترین و جذاب ترین نوع تراکت تبلیغاتی به حساب می آید چرا که در این جنس هم از لحاظ جنس کاغذ ، ضخامت و ماندگاری کاغذ ، شفافیت و جذابیت نمایشی و تاثیر آن بر روی مخاطب و همچنین آزاد بودن دست طراح جهت ارائه ی طرح های خلاقانه تبلیغاتی باز می باشد .
- این نوع تراکت قابل ارائه و چاپ در سایز های A6 – A5 – A4
و در نهایت …
تراکت تبلیغاتی تحریر
در معرفی انواع تراکت می توان در کنار گلاسه و تراکت فوری به آخرین نوع آن ، کاغذ تحریر 80 گرم اشاره کنیم که تنها تفاوتی که در بین تحریر 80 گرم و گلاسه وجود دارد در جنس کاغذ و گرم آن می باشد چرا که همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم در تراکت گلاسه شما از یک جنس کاغذ با گرم 135 ، براق با جذابیت بالا برخوردار هستید ، اما در تراکت تحریر 80 گرم با یک کاغذ معمولی و ضخامت کمتر .
- از تراکت تبلیغاتی ، دعوت می شوید به مشاهده :
- طراحی بنر
- طراحی بروشور
- طراحی کارت ویزیت و چاپ کارت ویزیت
- طراحی کاتالوگ
- تعرفه طراحی تراکت
تصورات درباره تراکت تبلیغاتی
با گذشت سال های سال از چاپ و پخش تراکت تبلیغاتی با موضوعات مختلف همواره مردم وقتی صحبت از تراکت به میان می آید فکر و ذهنشان به سمت و سوی تراکت های سیاه و سفید یا همان تراکت های فوری هدایت می شود . اما امروزه و با گذشت زمان و پیشرفت دستگاه های چاپ ، تحول بزرگی در چاپ تراکت ها صورت گرفته که حتی شما امروزه به سادگی و با کمی صرف هزینه بیشتر میتوانید تصاویر با کیفیت دیجیتال را به صورت تمام رنگی و با کیفیت بالایی در بین عموم مردم جهت تبلیغات کسب و کار توزیع کنید .
ویژگی تراکت تبلیغاتی
– ارزان و به صرفه ، چنانچه شما یک کسب و کار کوچک و تازه تاسیس داشته باشید شاید ساده ترین و تاثیر گذار ترین راه برای شناساندن خدمات خود به مردم ، چاپ و توزیع یک تراکت باشد .
– محل مناسبی برای درج اطلاعات جزئی تری از خدمات خود به مخاطبان می باشد .
– در صورت توزیع مناسب میتوانید با مخاطب خود ارتباط مستقیم داشته باشید .
معایب تراکت تبلیغاتی
همواره تراکت ها با توجه به اینکه تاثیر گذاری آن ها وابسته به نوع پخش ، پوشش منطقه ای و دقیق آن بستگی دارد به طوری که نیروی های به کار گرفته شده جهت پخش می بایست به صورت دقیق مناطق مد نظر را پوشش دهند ، در غیر اینصورت شما به هدف خود که جذب مشتری و معرفی محصولات یا خدمات خود هستید نخواهی رسید و تبلیغات شما با شکست مواجع می شود .
دعوت می شوید :