آخرین اخبار سینما تلویزیون و چهره ها برجسته

حاشیه های سینما و تلویزیون و فوتبال از چهره را اینجا دنبال کنید

آخرین اخبار سینما تلویزیون و چهره ها برجسته

حاشیه های سینما و تلویزیون و فوتبال از چهره را اینجا دنبال کنید

آخرین اخبار سینما تلویزیون و چهره ها برجسته

بروشور تبلیغاتی چیست

hashem mohammadi | يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۵۷ ب.ظ

چاپ بروشور را میتوان به عنوان یکی از راه های مناسب جهت ارائه و معرفی خدمات به مصرف کنندگان بازار هدف خود بدانیم . چراکه در Brochure بر خلافطراحی کاتالوگ شما بیشتر به جزئیات کالا تولید شده خود برای معرفی به مصرف کننده می پردازید و با توضیح جامع و کاملی در مورد خدمات خود به آن ها می دهید مشتریان ارتباط نزدیکتری با کالای شما برقرار می کند.

مثلا شما یک فروشنده خودرو های لوکس در کشور هستید و برای ارتباط نزدیکتر با مشتری و جذب آن به خرید خودرو میتوانید با ارائه یک بروشور به معرفی محصولات و آشنایی هرچه بیشتر با خصوصیات داخلی خودرو بپردازید .

بدین صورت :

خودروی بی ام دبلیو M2 مدل 2016

{ دارای موتور قدرتمند 365 اسب بخاری در دور موتور 6500 (rpm) و گشتاور 465 نیوتن متر در دور موتور 1400 تا 5560 }

{ چرخ های آلیاژ آلومینیومی با ساختار شبکه ای و تایرهای سوپر اسپورت میشلین پایلوت }

و …

متن فوق را به همراه تصاویر مرتبط در یک قالب و فرم مشخص در بروشور تبلیغاتی به همراه توضیحات تکمیلی مورد نیاز برای مصرف کننده قرار می دهید .

چاپ Brochure رو میتوانید با قیمتی نسبتا پایین اما با تعداد یا تیراژ بالا ( 1000 عدد یا  بیشتر )  انجام دهید ،  یکی از دلایل روی آوردن اکثر مدیران به این نوع تبلیغ . جذاب بودن و حمل آسان برای مشتریان ، باز بودن دست طراح جهت استفاده از تصاویر دلخواه و مرتبط با موضوع شرکت می باشد . در کنار آن کمپانی یا شرکت می توانند با استفاده تصاویر به دلخواه و سلیقه خود به همراه متن های تبلیغاتی در طراحی بروشور خود بهره مند شود .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی