آخرین اخبار سینما تلویزیون و چهره ها برجسته

حاشیه های سینما و تلویزیون و فوتبال از چهره را اینجا دنبال کنید

آخرین اخبار سینما تلویزیون و چهره ها برجسته

حاشیه های سینما و تلویزیون و فوتبال از چهره را اینجا دنبال کنید

آخرین اخبار سینما تلویزیون و چهره ها برجسته

ویژگی کاتالوگ تبلیغاتی چیست ؟

hashem mohammadi | يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۳ ب.ظ
  • انداره مناسب طراحی کاتالوگ و چاپ آن  که معمولا در سایزهای A3 که در ابعاد 42 در 28 و سایز B3 که در ابعاد 48 در 23 چاپ می شوند باعث آسانی در حمل کاتالوگ و ترغیب افراد برای خواندن آن در اوقات فراغت را ایجاد کند .
  • خلاصه گویی در طراحی کاتالوگ ، یکی دیگر از ویژگی ها کاتالوگ تبلیغاتی بحساب می آید که در آن بجای پرداختن به موضوعات و توضیحات ریز محصول به عناوین پرداخته می شود .
  • استفاده از تصاویر و متن ، همانطور که در بروشور صدق می کند در چاپ کاتالوگ هم به همین صورت است ، استفاده ترکیبی از تصویر و متن در کالانما یاکاتالوگ که بخش عمده عمده آن را تشکیل می دهد به خوبی می تواند مشتری را با محصول یا خدمات شما آشنا کند .
  • انتخاب دقیق و آگاهانه توسط کاتالوگ باعث می شود با مشاهده و تصاویر و متن های شما در زمان کوتاه انتخاب سنجیده داشته باشد .
  • در طراحی و چاپ کاتالوگ انتقال و معرفی کالا و خدمات شما به هیچ عنوان قابل مقایسه نمونه های چاپی دیگری مانند تراکت تبلیغاتی ، طراحی بنر ، طراحی کارت ویزیت و … نخواهد بود ، میزان اثر بخشی Catalogue به حدی است که اغلب آن را تافته ای جدا بافته از دیگر طرح های تبلیغاتی می دانند .
  • بزودی و در راستای مقالات طراحی کاتالوگ بیشتر به موضوعات مرتبط آن می پردازیم .

    انتهای مطلب .

    لینک کوتاه مطلب : http://reza-graph.ir/?p=9774

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی