آخرین اخبار سینما تلویزیون و چهره ها برجسته

حاشیه های سینما و تلویزیون و فوتبال از چهره را اینجا دنبال کنید

آخرین اخبار سینما تلویزیون و چهره ها برجسته

حاشیه های سینما و تلویزیون و فوتبال از چهره را اینجا دنبال کنید

آخرین اخبار سینما تلویزیون و چهره ها برجسته

نکات قابل توجه طراحی کاتالوگ صنعتی

hashem mohammadi | پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۵۹ ب.ظ

وقتی به فکر طراحی کاتالوگ و در نهایت چاپ آن به ذهنمان میرسد باید به چند نکته یا موارد مورد نیاز که در کاتالوگ می بایست درج شود تا خواننده را ترغیب به خواندن آن کند توجه داشته باشیم . امروز بیشتر به این چند نکته می پردازیم .

نکات قابل توجه یک کاتالوگ صنعتی

نکات قابل توجه یک کاتالوگ صنعتی

  • به طور کوتاه ، مختصر و مفید کمی در مورد نوع فعالیت شرکت ، کارخانه و برند خودتون در راستای هدف ها و فعالیت هایی که در برنامه حال و آینده دارد در آغاز و به نوعی سرفصل کاتالوگ خود بنویسید تا خوانندگان کاتالوگ بیشتر با عملگرد و نام برند شما آشنا شوند .
  • اگر در گذشته شرکت شما به یک مقام ، جایزه و رتبه ای دست پیدا کرده است و یا حتی نماد از آن در دست دارید به صورت خلاصه قسمتی از طراحی کاتالوگ خود را به آن اختصاص دهید .
  • به محصول و خدماتی که بیشتر مورد توجه مشتریان و مصرف کنندگان خود قرار گرفته اهمیت دهید و قسمتی از کاتالوگ خود را در خصوص این موضوع توضیح دهید و مخاطب خود را بیشتر با بهترین تولید خود آشنا کنید .
  • اگر شرکت یا کارخانه شما دارای یک ویژگی خاص و کاملا متمایز از رقبا را دارا می باشد ، حتما به این موضوع به صورت صحیح و همراه با یک پیام گیرا بپردازید ، اطلاعاتی را هنگام طراحی کاتالوگ و چاپ آن درج کنید که خواننده کاتالوگ شما با مشخصات فنی و خدماتی توسط شما قابل ارائه هستند آشنا شوند .
  • اهمیت استفاده از تصاویر ( عکس ها ) در کاتالوگ و متن های کوتاه مندرج در آن به حدی موثر است که در زمان بسیار می تواند مخاطب را به خوبی جذب و تحریک به خواندن کاتالوگ تبلیغاتی شما کند .
  • کاتالوگ با توجه به فراهم کردن موقعیت مناسب برای مخاطب ،  زمان مقایسه کالا و نوع سرویس دهی و خدمات را برای خواننده ایجاد می کنند که او برای خرید کالا یا محصول به یک مقایسه و فکر بیشتر بی اندیشد تا بهترین انتخاب را داشته باشد و محصولی مورد با شرایط خود را انتخاب میکند .
  • نکته مهم پایانی ، درج اطلاعات کامل تماس ، شامل تلفن ، آدرس وب سایت ، پست الکترونیکی ، آدرس محل کارخانه و … که بیشتر برای شناخت مخاطب صورت می گیرد .

لینک کوتاه : http://reza-graph.ir/?p=9790

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی