آخرین اخبار سینما تلویزیون و چهره ها برجسته

حاشیه های سینما و تلویزیون و فوتبال از چهره را اینجا دنبال کنید

آخرین اخبار سینما تلویزیون و چهره ها برجسته

حاشیه های سینما و تلویزیون و فوتبال از چهره را اینجا دنبال کنید

آخرین اخبار سینما تلویزیون و چهره ها برجسته

طراحی کاتالوگ چیست

hashem mohammadi | پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۵۷ ب.ظ
طراحی کاتالوگ چیست

طراحی کاتالوگ یا کالانما در کنار بروشور تبلیغاتی به صورت کلی به معرفی کالا  محصولات تجاری و خدماتی می پردازد و در قالب کتابچه یا دفترچه راهنما مورد استفاده مصرف کننده و مشتریان قرار میگیرد . کاتالوگ را مترادف کالانما و بروشور را با مترادف دفترچه می نامند . در کاتالوگ صنعتی – تجاری بر خلافبروشور تبلیغاتی بیشتر به کلیات یک محصول یا خدمات پرداخته می شود همانطور که در ( بروشور چیست ) به این موضوع اشاره کردیم ، در brochure بجای اشاره به کلیات به ریز توضیحات خدمات تولیدی یا تجاری یک شرکت اشاره می شود.در کالانما تمرکز بیشتر به جنبه بازاریابی و جذب مخاطب هدف می باشد که بتواند با انتقال معرفی کلیاتی از محصول افراد بیشتری به سمت شرکت تجاری بکشاند .

طراحی کاتالوگ چیست

طراحی کاتالوگ چیست

در کلاس ساده باید اینطور بیان کنیم که کاتالوگ را بیشتر در دست مدیران و صاحبان کسب و کار میبینم که به طور کلی شمای یک محصول یا شرکت را بیان می کند و در برابر بروشوری وجود دارند که بیشتر در اختیار مصرف کننده قرار میگیرد تا بتواند با توضیحات بیشتر ، به امکانات ، مزایا و معایت و … یک محصول خدمات بپردازد .

طراحی کاتالوگ صنعتی 

در کاتالوگ صنعتی – تجاری – بازرگانی عموما در هنگام طراحی کاتالوگ بخش عمده فضا را تصاویر و عناصر گرافیک پوشش و تشکیل میدهد . تصاویری از نمای کلی شرکت ، تصویری از فضای کارخانه و اداره و … در کاتالوگ قرار داده می شود کمک می کند تا شما هنگامی که در مرحله اول برای ملاقات حضوری با مدیران و تولید کننده هم صحبت می شوید او را دعوت به مشاهده کالانمای شرکت خود کنید تا بیشتر او را با لول کاری و خدمات کلی شرکت آشنا کنید .

Catalog میتواند تاثیر بسزایی برای همکاری تولید کنندگان برقرار کند و اهمیت دادن به طراحی کاتالوگ و چاپ آن قطعا روند مناسبی را برای شما فراهم می کند .

لینک کوتاه : http://reza-graph.ir/?p=9744

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی