بهینه سازی متن در بنر
اغلب مدیران تبلیغ دهنده بر این باور هستند که تا جای ممکن خدمات و فعالیت های قابل ارائه ی خود را درون یک بنر کوچک قرار دهند ، اما متاسفانه نمی دانند اینگونه بنر ها با توجه به شلوغی متون و … از جانب دید مخاطب رد خواهد شد و به دلیل کم حوصلگی کاربران ، کمتر توجه و یا اصلا توجهی به این طرح ها نمیکنند .
تفاوت بنر های خلوت و شلوغ در طراحی
اگر بخواهیم به عنوان یک طراح Banner به این موضوع بپردازیم اینگونه خواهد شد : ما در طراحی با توجه داشته هایی که مشتری محترم در اختیارتمان قرار میدهد برنامه ریزی و ایده پردازی را انجام می دهیم ، وقتی متن های زیادی وجود داشته باشد ، به واقع دست طراح برای ایجاد و خلق افکت های متعدد و جذاب بسته میشود . و صرفا تمرکز بر روی نمایش متن ها خواهد رفت . در صورتی که اگر توجه داشته باشید معمولا طرح های موفق هستند حال که در بنر ، چه در لوگو و کارت ویزیت و … که خلوت و اصولی دیزاین شده اند .
در تبلیغات بنری خلوت تمرکز همزمان هم رو گرافیک کار بیشتر است و روی حرکات موشن گرافیک در Banner . که این موضوع توجه بیشتر مدیران تبلیغ دهنده برای انتخاب متن مناسب را تبلیغ را طلب میکند.
انتهای مطلب .
- اختصاصی رضاگراف
- با نظر خود به ما در ارتقاء سطح کیفی مطالب کمک کنید .
- از اینجا مقالات طراحی بنر را دنبال کنید .
منبع : کاتالوگ اینترنتی
آموزش طراحی کارت ویزیت حرفه ای با فتوشاپ
انتهای مطلب .
اختصاصی رضاگراف
.طراحی بنر تبلیغاتی , طراحی کارت ویزیت , طراحی کاتالوگ , طراحی بروشور , طراحی کاور , طراحی هدر ,طراحی موشن گرافیک , طراحی لوگو , تعرفه طراحی , طراحی استند , طراحی تراکت , طراحی بنر , چاپ کارت ویزیت , چاپ کاتالوگ ,چاپ بروشور , کاور اهنگ , هدر سایت ,ساخت تیزر تبلیغاتی ,طراحی آرم , استند نمایشگاهی , تراکت , کاتالوگ اینترنتی , نرم افزار طراحی لوگو , پوستر محرم , پوستر دفاع مقدس , فروشگاه محصولات گرافیکی , طرح لایه باز , طرح لایه باز کارت ویزیت , آموزش فتوشاپ ,آموزش فتوشاپ مقدماتی ,آموزش فتوشاپ پیشرفته , بروشور لایه باز, طرح لایه باز قالب,مقالات طراحی بنر,مقالات طراحی کاتالوگ,مقالات طراحی لوگو,دانلود فونت فارسی, طراحی بنر گیف,طراحی بنر فلش, طراحی کارت ویزیت آنلاین ,,,