آخرین اخبار سینما تلویزیون و چهره ها برجسته

حاشیه های سینما و تلویزیون و فوتبال از چهره را اینجا دنبال کنید

آخرین اخبار سینما تلویزیون و چهره ها برجسته

حاشیه های سینما و تلویزیون و فوتبال از چهره را اینجا دنبال کنید

آخرین اخبار سینما تلویزیون و چهره ها برجسته

کمدی سیاسی به داد گیشه می‌رسد؟

hashem mohammadi | شنبه, ۲۴ دی ۱۴۰۱، ۰۵:۳۳ ب.ظ

فیلم سینمایی «ملاقات خصوصی» به‌عنوان اولین تجربه کارگردانی امید شمس با بازی پریناز ایزدیار و هوتن شکیبا از فیلم‌های تحسین‌شده جشنواره چهلم فیلم فجر بود که تا یک روز مانده به برگزاری آئین اختتامیه این رویداد در جدول آرای مردمی جشنواره صدر جدول را از آن خود کرده بود و می‌توانست سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را هم شکار کند اما این فرصت به دلیل ابهاماتی که برخی تهیه‌کنندگان به فرآیند اخذ آرای مردمی وارد کردند، از دست رفت.

این فیلم که به گفته روح‌الله سهرابی مدیرکل عرضه و نمایش سازمان سینمایی با مشکلاتی برای دریافت پروانه نمایش هم مواجه بوده و بعد از مذاکرات صورت گرفته میان مدیران سینمایی و مسئولان قضائی، پروانه نمایش آن صادر شده است، داستان یک عشق متفاوت را روایت می‌کند و در خلاصه داستان آن قید شده است؛ «این چه دوست‌داشتنیه که اگه خلاف نکنیم به هم نمی‌رسیم؟»

فیلم سینمایی «چپ راست» که یک کمدی سیاسی به حساب می‌آید هم تازه‌ترین ساخته سینمایی حامد محمدی به تهیه‌کنندگی پدرش یعنی منوچهر محمدی به حساب می‌آید. فیلمی با بازی رامبد جوان، پیمان قاسم‌خانی، ویشگا آسایش و سارا بهرامی که با تکیه بر حاشیه‌هایی که تا به امروز پشت سر گذاشته است، امید بسیاری به فروش در گیشه دارد.

داستان فیلم چپ راست درباره جابه‌جا شدن نوزادان دو زوج اصلاح‌طلب و اصولگرا در بیمارستان و ماجراهایی است که برای آن‌ها اتفاق می‌افتد.

منوچهر محمدی که در تهیه‌کنندگی فیلم‌های پرفروش ید طولایی در سینمای ایران دارد، پیش‌تر گفته بود که «چپ راست» از نظر موضوع و برقراری ارتباط با مخاطب می‌تواند به دیگر فیلم موفق کارنامه خودش یعنی «مارمولک» تنه بزند!

تازه‌واردها چه کارنامه‌ای در گیشه دارند؟

اما ورود این دو فیلم جدید به چرخه اکران طی دو روز پایانی هفته گذشته، چه تأثیری بر گیشه سینماها داشته و چقدر می‌توان به احیای گیشه‌ها در سه هفته باقی‌مانده تا پیش از جشنواره فیلم فجر به مدد این دو فیلم، امیدوار بود؟

براساس اطلاعات ثبت‌شده در سامانه سمفا، فیلم «ملاقات خصوصی» که از روز ۱۳ دی‌ماه روانه پرده سینماها شده است، تا به امروز بالغ بر ۶۹ هزار مخاطب داشته و رقم ثبت شده در گیشه این فیلم هم به تازگی از مرز ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان عبور کرده است. این عملکرد در گیشه برای یک فیلم غیرکمدی بسیار امیدوارکننده است و دور از انتظار نیست که این فیلم بتواند تبدیل به رقیبی جدی برای دیگر فیلم‌اولی موفق اکران امسال یعنی «علف‌زار» به کارگردانی کاظم دانشی تبدیل شود.

 

https://www.mehrnews.com/service/Art

  • hashem mohammadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی