طراحی کارت ویزیت با توجه به نوع کسب و کار
فکر می کنید علت آن چیست؟
همانطور که در مطلب تأثیر رنگها در طراحی کاتالوگ بیان شد، مشکی یک رنگ پرانرژی و نماد قدرت است. همچنین رنگ های سردی همچون آبی (و بخصوص آبی پررنگ) نماد قابل اعتماد بودن می باشد. حال اگر به طراحی کارت ویزیت و بنر تبلیغاتی شرکت های تولید لباس زنانه و همچنین پوشاک و لوازم کودکان توجه کنید، می بینید که رنگ های گرمی همچون قرمز، صورتی و بنفش مورد استفاده قرار می گیرند. در صنعت لوازم بهداشتی و پزشکی نیز رنگ سفید معمولاً رنگ غالب است چرا که این رنگ نماد پاکیزگی و طراوت بخشی است.
عوامل دیگر در طراحی کارت ویزیت با توجه به نوع کسب و کار
به جز رنگها، عوامل دیگری همچون تناسب تصاویر و عکسها و همچنین متون و فونت مناسب طراحی کارت ویزیت نیز باید با توجه به نوع کسب و کار باشد. مثلاً برای شرکت های تولیدی می توان دو یا سه عکس را بصورت فشرده در طراحی کارت ویزیت استفاده نمود. یا مثلاً برای شرکت های ساختمانی می توان از عکس بناهای جذاب بهره برد. برای آشنایی بیشتر با نحوه به کارگیری عکس در طراحی کارت ویزیت می توانید این مطلب را مطالعه نمایید.
منبع : طراحی کارت ویزیت با توجه به نوع کسب و کار
طراحی لوگو طراحی بنر طراحی بنر تبلیغاتی طراحی طراحی آرم بنر تبلیغاتی طراحی کاتالوگ طراحی بروشور بروشور تبلیغاتی چاپ بروشور طراحی هدر هدر سایت کاور آهنگ طراحی کاور کاور موزیک بنر بنر سایت طرح بنر ساخت بنر طراحی کارت ویزیت کارت ویزیت چاپ کارت ویزیت سفارش کارت ویزیت مقاله کارت ویزیت بروشور کاتالوگ طراحی بنر گیف طراحی بنر فلش بنر گیف تعرفه طراحی بنر فلش طراحی تراکت تراکت تبلیغاتی چاپ بنر تراکت تبلیغاتی بنر فلش فلش رضاگراف مقالات طراحی بنر تعرفه طراحی تعرفه طراحی بنر تعرفه طراحی لوگو تعرفه طراحی بروشور تعرفه طراحی کاتالوگ تعرفه طراحی کارت ویزیت تعرفه طراحی سایت فروشگاه محصولات گرافیکی فروشگاه گرافیک طرح لایه باز طرح لایه باز قالب کارت ویزیت لایه باز طراحی استند طراحی استند نمایشگاهی استند استند تبلیغاتی استند نمایشگاهی شبکه تبلیغات مقالات شبکه تبلیغات تبلیغات کلیکی پوستر محرم پوستر دفاع مقدس