نکات مهم طراحی بروشور تبلیغاتی
وجود بروشور در نمایشگاه ها
بسیاری از مردم وقتی به یک نمایشگاه ، شرکت ها و دفاتر مهم تجاری رجوع میکنیم در انتظار یک بروشور تبلیغاتی هستیم که ما را برای خصوصیات و آشنایی بیشتر با نوع خدمات و محصولات آن کسب و کار بیشتر آشنا کند ، چرا که از شنیده ایم عموما برای شناساندن و معرفی یک واحد تجاری ، محصولات و خدماتی یکی از بهترین راه کارها طراحی بروشور و چاپ آن می باشد که در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد .
- پیشنهاد مطالعه :
- تفاوت نمونه بروشور داخلی با خارجی
- آشنایی با انواع بروشور تبلیغاتی
- بروشور تبلیغاتی چیست
از بروشور تجاری با تبلیغاتی میتوان به عنوان یک امری مهم در جلسات اولیه نام برد که تاثیر خوبی و مهمی در برداشت اولیه برای ملاقات های بعدی مثبت و پایدار می گذارد . در مقایسه با دیگر اغلام چاپی مانند طراحی کاتالوگ یا کارت ویزیت و … بروشور را باید اصلی جدا از لحاظ مفهوم ارتباط و رویکرد تبلیغاتی بدانیم . یک بروشور معمولا کوتاه و تا حدودی مختصر به معرفی محصولات و خدمات قابل ارائه میپردازد که عموما در تیراژهای بالا به چاپ می رسد و در اختیار مصرف کنندگان قرار میگیرد . ارتباط نزدیک بروشور تبلیغاتی با مصرف کنندگان باعث شده است که بیشتر شرکت ها آن را یک فرصت برای شناساندن عمق موضوع کسب و کار به مخاطبان هدف می دانند .
بزودی و در راستای سلسله مقالات طراحی بروشور بیشتر عوامل موثر در طراحی و چاپ Brochure آشنا خواهید شد .
لینک کوتاه مطلب : http://reza-graph.ir/?p=9673