آخرین اخبار سینما تلویزیون و چهره ها برجسته

حاشیه های سینما و تلویزیون و فوتبال از چهره را اینجا دنبال کنید

آخرین اخبار سینما تلویزیون و چهره ها برجسته

حاشیه های سینما و تلویزیون و فوتبال از چهره را اینجا دنبال کنید

آخرین اخبار سینما تلویزیون و چهره ها برجسته

اجرای یک کنسرت با علم ستاره شناسی

hashem mohammadi | يكشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۷، ۰۳:۳۳ ق.ظ

وی ادامه داد: یکی از ویژگی های آلبوم «پیدایش ستاره» ارائه یک موسیقی با توجه به علم ستاره شناسی بوده، که بر این اساس قطعات روی دستگاه های شور، سه گاه و چهارگاه تعریف شده و طی ۲ بخش ۴۵ دقیقه ای در کنسرت پیش رو به تماشاگران ارائه می شود. البته ما کنسرت دیگری را هم برای شهریور طراحی کردیم که شهریور امسال با همراهی برادرم شهرام کیانی و پدرم برگزار خواهد شد.

این نوازنده اظهار کرد: تمامی تلاش گروه اجرایی کنسرت بر این نکته است که در فضای کنونی موسیقی ایرانی اجراهایی را پیش روی مخاطب قرار دهد که به لحاظ ارتقای گوش شنیداری آنها می تواند به سهم خود تاثیرگذار باشد به همین دلیل نهایت تلاش خود را انجام خواهیم داد که این برنامه معطوف به برگزاری یک یا ۲ کنسرت نشود و ما بتوانیم در طول سال میزبان علاقه مندان و پژوهشگران باشیم.

کیانی درباره جزییات کنسرت گفت: این کنسرت در قالب یک اجرای علمی پژوهشی  با همکاری موسسه فرهنگی «سروستاه» روی صحنه خواهد رفت که بنده به عنوان تهیه کننده و نوازنده، ژاله پور مهرام طراح  و شهرام کیانی کارگردان هنری برنامه هستند.

کد خبر 4316217
mehrnews.com/news/4316217
  • hashem mohammadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی