آخرین اخبار سینما تلویزیون و چهره ها برجسته

حاشیه های سینما و تلویزیون و فوتبال از چهره را اینجا دنبال کنید

آخرین اخبار سینما تلویزیون و چهره ها برجسته

حاشیه های سینما و تلویزیون و فوتبال از چهره را اینجا دنبال کنید

آخرین اخبار سینما تلویزیون و چهره ها برجسته

می‌توانیم تا ۴سال دیگر در تولید شکر خودکفا شویم

hashem mohammadi | يكشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۲۳ ب.ظ

حجتی با بیان اینکه درجه خودکفایی کشور در زمینه روغن بین شش تا هفت درصد است اظهار داشت: هر ملتی در تاریخ خود دچار فراز و نشیب های زیادی می شود و به یاد داریم که ما در تیر و مرداد ۹۲ به روغن نیاز داشتیم اما بنا بر دلایل موجود نمی توانستیم این محصول را وارد کنیم. بنابراین نباید بیش از ۹۰ درصد در این زمینه وابسته باشیم.

وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد: همانطور که توانستیم در بخش شکر تا حد زیادی خودکفا شویم، این امکان در روغن نیز وجود دارد.

حجتی با بیان اینکه ما بیش از سه برابر قبل کلزا تولید کردیم، افزود: پیش بینی شده است امسال بیش از ۳۰۰ هزار کلزا در تناوب کشت گندم کشت شود.

رکورد تولید کلزا شکست/ فرانسوی ها مشارکت کردند

وی اضافه کرد: همچنین باید این خبر خوش را نیز اعلام کنم که ایران رکورد تولید کلزا را در یک مزرعه در کرمانشاه با تولید ۹.۵ تن کلزا در هکتار شکسته است که این تولید با نظارت فرانسوی ها انجام می شود.

وزیر جهاد کشاروز تصریح کرد: ما قطعا می توانیم در تولید روغن به نقطه خوبی برسیم اگر پا به پای هم حرکت کنیم، فقط نباید سر به سر هم بگذاریم و باید منافع ملی را در این زمینه در نظر  بگیریم.

می توانیم در تولید شکر خودکفا شویم

حجتی در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: ما با همین همتی که داریم قطعا در ٤ سال آینده می توانیم در تولید شکر خودکفا شویم.

وی اضافه کرد: مقدمات این کار فراهم شده و گلوگاه آن تجهیز کارخانجات است که امیدواریم با انجام این کار، اهداف ما محقق شود.

این خبر در حال تکمیل است ...

http://www.mehrnews.com/

-

-

-

--

-

.

کارت ویزیت لایه باز سالن زیبایی سالن زیبایی طرح لایه باز کارت ویزیت سالن زیبایی  کارت ویزیت آرایشگاه زنانه لایه باز کارت ویزیت آرایشگاه زنانه psd دانلود کارت ویزیت آرایشگاه زنانه کارت ویزیت آرایشگاه زنانه نمونه کارت ویزیت اراشگاه زنانه  طرح لایه باز کارت ویزیت آرایشگاه زنانه

بهترین پنل اس ام اس بهترین نوع پنل اس ام اس برترین پنل اس ام اس ویژگی بهترین پنل اس ام اس دکمه فراخوان دکمه فراخوان بنر button call to action دکمه فراخوان چیست انواع تبلیغات انواع تبلیغات در ایران انواع روش های تبلیغات روش های تبلیغات اینرتنتی سامانه پیامک ارسال پیامک  سامانه ارسال پیامک پنل اس ام اس  تبلیغات بنری رایگان تبلیغات رایگان در سایت های پربازدید  روش تبلیغات بنری رایگان  کارت ویزیت لایه باز بیمه پاسارگاد  کارت ویزیت بیمه پاسارگاد دانلود طرح لایه باز بیمه پاسارگاد  نقشه ایران دانلود نقشه ایران طرح لایه باز نقشه ایران طرح لایه باز نقشه ایران به تفکیک استانی نقشه ایران psd


.

 

  • hashem mohammadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی