آخرین اخبار سینما تلویزیون و چهره ها برجسته

حاشیه های سینما و تلویزیون و فوتبال از چهره را اینجا دنبال کنید

آخرین اخبار سینما تلویزیون و چهره ها برجسته

حاشیه های سینما و تلویزیون و فوتبال از چهره را اینجا دنبال کنید

آخرین اخبار سینما تلویزیون و چهره ها برجسته

سقوط آزاد در طراحی بنر

hashem mohammadi | دوشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۱۶ ق.ظ

اشتباه اول در بنر :

بارها و بارها به معقوله شعار تبلیغاتی اشاره کردیم ، شعار تبلیغاتی در عمل میتواند هر متنی یا هر عنوانی باشد . آیا بدون فکر و اندیشه برای انتخاب شعار یا متن تبلیغاتی میتوانید به اهداف خود برسید و آیا تنها شعار به تنهایی برای یک بنر مفید کافی است ؟ ، قطعا پاسخ این سوال ( خیر ) است ، چون متنی که برای تبلیغات خود انتخاب میکنید باید در کنار موارد اصولی دیگر در طرح چیده شود تا بتواند اثر خوبی بر روی کاربر اینترنتی بگذارد . اما نباید از تاثیر و اهمیت بسیار زیاد متن دقیق تبلیغاتی یا همان شعار تبلیغاتی به سادگی بگذریم .

اکثر مدیران تمام تلاش خود را صرف تهیه و جمع آوری یک بودجه مناسب برای تبلیغ خود میکنند ، اما مشکل جدی اینجاست که تلاششان به نتیجه نمیرسد و یکی از علت های آن عدم توجه جدی به متن انتخابی خود قبل سفارش بنر است .

اشتباه دوم در بنر تبلیغاتی : 

اسرار به استفاده از تصاویر طبیعی ، با حجم بالا جهت استفاده در طراحی Banner یک مشکل جدی دیگر است ، البته این موضوع شاید در هر 10 بنر یک بار دیده شود ، اما همین یک مورد هم می تواند برای شرکت های تجاری و یا یک وب سایت تازه تاسیس که در تلاش است با بودجه محدود یک نتیجه خوبی بگیرد کافی ست و آن را برای سقوط آزاد اماده می کند . سقوطی که شاید در پی آن ناامیدی و عدم توجه مجدد به تبلیغات بنری باشد .

به چه دلیل نباید از تصاویر طبیعی در طراحی بنر استفاده کنیم ؟

  • تاثیر شدید و زیاد تصاویر بر روی حجم ( بر حسب کیلوبایت ) یکی از جدی ترین مشکلاتی ست که تصاویر در Banner ایجاد میکند ، این مشکل شاید تبلیغات دیگری مثل طراحی کارت ویزیت ، طراحی بروشور و طراحی کاتالوگ و یا حتی طراحی موشن گرافیک اهمیت زیادی نداشته باشد ، اما بر خلاف این طرح ها ، در طراحی بنر گیف بسیار مشکل ساز خواهد بود . بطوری که وقتی از شما هر تصویری که به طرح اضافه میکنید باید در پی آن از افکت های خود کمتر کنید . و هر چه افکت ها و حرکات موشن شما کمتر شود ، طراحی رو به بی کیفیت بودن و سادگی بی مورد هدایت میشود .

در پایان ، اینها تنها بخشی از مشکلات و اشتباهات موثر که نباید در طراحی بنر انجام دهیم می باشد ، که در مطالب بعدی بیشتر این موضوع می پردازیم.

  • انتهای مطلب.
  • اختصاصی رضاگراف


dubai logo design  logo design تصمیم شعار  تصمیم الملصق  banner design  dubai banner design  business card design  dubai business card design تصمیم بطاقة الأعمال طراحی لوگو  طراحی آرم  طراحی لوگو حرفه ای  طراحی بنر  طراحی بنر تبلیغاتی  طراحی بنر حرفه ای

 کاتالوگ اینترنتی

آموزش طراحی کارت ویزیت حرفه ای با فتوشاپ

 طراحی و چاپ کارت ویزیت

طراحی حرفه ای کارت ویزیت 

طرح لایه باز  دانلود فونت فارسی طراحی سایت طراحی وب سایت

.طراحی بنر تبلیغاتی , طراحی کارت ویزیت , طراحی کاتالوگ , طراحی بروشور , طراحی کاور طراحی هدر ,طراحی موشن گرافیک , طراحی لوگو ,  تعرفه طراحی , طراحی استند ,  طراحی تراکت , طراحی بنر , چاپ کارت ویزیت , چاپ کاتالوگ ,چاپ بروشور کاور اهنگ , هدر سایت ,ساخت تیزر تبلیغاتی ,طراحی آرم , استند نمایشگاهی , تراکت , کاتالوگ اینترنتی , نرم افزار طراحی لوگو , پوستر محرم , پوستر دفاع مقدس فروشگاه محصولات گرافیکی , طرح لایه باز , طرح لایه باز کارت ویزیت , آموزش فتوشاپ ,آموزش فتوشاپ مقدماتی ,آموزش فتوشاپ پیشرفته , بروشور لایه بازطرح لایه باز قالب,مقالات طراحی بنر,مقالات طراحی کاتالوگ,مقالات طراحی لوگو,دانلود فونت فارسیطراحی بنر گیف,طراحی بنر فلشطراحی کارت ویزیت آنلاین 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی