آخرین اخبار سینما تلویزیون و چهره ها برجسته

حاشیه های سینما و تلویزیون و فوتبال از چهره را اینجا دنبال کنید

آخرین اخبار سینما تلویزیون و چهره ها برجسته

حاشیه های سینما و تلویزیون و فوتبال از چهره را اینجا دنبال کنید

آخرین اخبار سینما تلویزیون و چهره ها برجسته

پیوندهای روزانه
پیوندها

تأثیر طراحی کارت ویزیت در ذهن مخاطب

hashem mohammadi | پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۳۸ ب.ظ

شاید به جرأت بتوان گفت که مهم ترین هدف از طراحی کارت ویزیت تأثیرگذاری بر ذهن مخاطب است. همان طور که در طراحی بنر و طراحی بروشور نیز طراحیصرفاً برای معرفی خدمات شرکت و کانال های ارتباطی مشتری صورت نمی پذیرد بلکه یکی از اهداف اصلی، برندینگ شرکت و محصولات یا خدمات است. در واقع می توان این گونه بیان کرد که تأثیرگذاری بر ذهن مخاطب و مشتری همان هدفی است که در پروسه برندینگ دنبال می کنیم. به همین دلیل نوع و کیفیت تبلیغات (اعم از محتوا، قالب، عکس ها و تصاویر و رنگ ها و هر جزء دیگری) می تواند به شدت در برندینگ تأثیرگذار باشد. از این رو ما در مقالات مربوط بهطراحی کارت ویزیت به این موضوع مهم پرداخته ایم. حال اینکه در طراحی کارت ویزیت باید دقت عمل بالایی داشته باشید تا کسی که برای اولین بار کارت ویزیت شما را مشاهده می کند، از برند شما ذهنیتی مثبت در ضمیر ناخودآگاهش ثبت شود.

تأثیر طراحی کارت ویزیت در ذهن مخاطب

تأثیر طراحی کارت ویزیت در ذهن مخاطب

تأثیر طراحی کارت ویزیت با رویکرد برندینگ

شاید برای شما سؤال باشد که چرا اینقدر بر بحث برندینگ تأکید داریم. در بازار رقابتی امروز در هر حوزه ای که بنگرید، شرکتها و کسب و کارهای زیادی را می بینید که از طرق مختلف و به وسیله ابزارهای گوناگون تبلیغاتی که کارت ویزیت یکی از آنهاست، سعی در ارتقای برند خود دارند. در چنین شرایطی اگر شما قصدتان از طراحی کارت ویزیت یا هر ابزار تبلیغاتی دیگری صرفاً معرفی باشد، عملاً شکست خورده اید(حتی اگر به کمک تبلیغات جذب مشتری داشته باشید). مسئله ای که امروز شرکت ها بر روی آن تمرکز کرده و حول محور آن با هم رقابت می کنند، چیزی نیست جز برندینگ. چرا که اگر شرکتی در حوزه ای خاص اول باشد، از لحاظ جذب مشتری و درآمدزایی تفاوت چشمگیری با شرکت دوم خواهد داشت. همین فاصله برای شرکت رتبه دوم با سوم نیز وجود دارد. پس طراحی کارت ویزیت خود را با این رویکرد آغاز کنید که بخواهید در بین رقبا اول باشید.

منبع : تأثیر طراحی کارت ویزیت در ذهن مخاطب

طراحی لوگو   طراحی بنر   طراحی بنر تبلیغاتی   طراحی    طراحی آرم    بنر تبلیغاتی   طراحی کاتالوگ   طراحی بروشور  بروشور تبلیغاتی   چاپ بروشور   طراحی هدر   هدر سایت    کاور آهنگ   طراحی کاور   کاور موزیک   بنر   بنر سایت    طرح بنر   ساخت بنر   طراحی کارت ویزیت   کارت ویزیت   چاپ کارت ویزیت   سفارش کارت ویزیت   مقاله کارت ویزیت    بروشور   کاتالوگ   طراحی کاتالوگ صنعتی    طراحی بنر گیف    طراحی بنر فلش  بنر گیف   تعرفه طراحی  بنر فلش  طراحی تراکت    تراکت تبلیغاتی   چاپ بنر  تراکت تبلیغاتی  بنر فلش فلش رضاگراف  مقالات طراحی بنر تعرفه طراحی تعرفه طراحی بنر  تعرفه طراحی لوگو  تعرفه طراحی بروشور  تعرفه طراحی کاتالوگ تعرفه طراحی کارت ویزیت تعرفه طراحی سایت   فروشگاه محصولات گرافیکی فروشگاه گرافیک طرح لایه باز طرح لایه باز قالب کارت ویزیت لایه باز طراحی استند طراحی استند نمایشگاهی استند استند تبلیغاتی استند نمایشگاهی

 طراحی ست اداری طراحی تراکت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی