آخرین اخبار سینما تلویزیون و چهره ها برجسته

حاشیه های سینما و تلویزیون و فوتبال از چهره را اینجا دنبال کنید

آخرین اخبار سینما تلویزیون و چهره ها برجسته

حاشیه های سینما و تلویزیون و فوتبال از چهره را اینجا دنبال کنید

آخرین اخبار سینما تلویزیون و چهره ها برجسته

پیش نیازهای طراحی بروشور جذاب

hashem mohammadi | دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۴۰ ب.ظ

پیش نیازهای طراحی بروشور جذاب

در قسمت قبلی به صورت آیتم و توضیح درمورد نکاتی که باید قبل و هنگام طراحی بروشور و چاپ آن بدانید پرداختیم ، میشه این مطلب را به نوعی تکمیل کننده ( راهنمایی اولیه طراحی و چاپ بروشور  ) که چندی پیش برای شما ذکر کردیم قلمداد کنیم که طبعا رعایت این موارد به جذاب و افزایش میزان رضاتمندی بینندگانی که بروشور تبلیغاتی شما در دست میگیرند کمک بسیاری خواهد کرد .

پیش نیازهای یک بروشور جذاب

پیش نیازهای یک بروشور جذاب

کیفیت نگارش متن در طراحی بروشور جذاب

اهمیت ویژه ای به نحوه ی نگارش متن های مندرج در بروشور دهید ، به لحن املایی ، شیوه ی و ترکیب قرار گیری کلمات و مهم تر از آن عام پسند بودن متن می باشد که می تواند آن را نکته ی مهم این بخش بدانیم . قبل از هرچیز به هیچ عنوان از مطالب کپی در تبلیغات مشابه استفاده نکنید و به انحصار بودن متن توسط خود تاکید داشته باشید ، متن انتخابی را از بین مشتریان بالقوه و نیاز های آن ها برداشت کنید و با نگارش جدید به هدف های مشتریان در لابه لای متن اشاره کنید تا مخاطب هدف به خوبی بتواند با کلمات و توضیحات مندرج شما ارتباط خوبی بر قرار کند . شاید گاها برای شما هم پیش آمده باشد که خیلی از افراد کلمات را بر حسب ذهنیت خود طراحی می کند و حتی لحظاتی هم شده خود را جای خوانند آن بروشور نمی گذارند .

پیش نیازهای یک بروشور جذاب

پیش نیازهای یک بروشور جذاب

زیبایی در سادگی طراحی بروشور جذاب

با وجود گسترش در عرصه گرافیک و افزایش میزان تخیلات طراحی با همراه داشتن پیچیدگی خود ، همچنان مهمترین ویژگی در عرصه تبلیغات که بیشتر مدیران و مخاطبان را جذب میکند ، زیبایی در سادگی است . به واقع دور از تصور نیست کمی در عمق سادگی طراحی بروشور مفهوم را به مخاطب هدف خود برسانیم ، گاها در طراحی حال میتواند طراحی بنر باشد یا کارت ویزیت و … پیچیدگی های بی مورد طراحی میتواند باعث عدم برقراری ارتباط فوری بیننده با طرح را ایجاد کند که این موضوع بسیار غیر مفید به حساب می آید .

ایستادگی در طراحی بروشور جذاب

یک فرم مشخص و از پیش تعیین شده در چاپ بروشور وجود دارد ، البته این موضوع بیشتر در طراحی بروشور صدق میکند . همانطور که این موضوع را در مجلات ، روزنامه ها ، کتاب ها به جد مشاهده می کنید ، انتخاب فونت یکی از مواردی است که عموما در چند مدل فونت فارسی خلاصه می شود و اکثر طراحان از این موضوع پیروی میکنند . یا حتی میتواند از ساختار مشابه طراحی ها الگو گرفت که طی سال های گذشته همچنان یک فرم تنها با تغییرات تصاویر ، رنگ ها ، عناصر گرافیکی و ایده های جدید همراه است .

لینک کوتاه مطلب : http://reza-graph.ir/?p=9723

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی