آخرین اخبار سینما تلویزیون و چهره ها برجسته

حاشیه های سینما و تلویزیون و فوتبال از چهره را اینجا دنبال کنید

آخرین اخبار سینما تلویزیون و چهره ها برجسته

حاشیه های سینما و تلویزیون و فوتبال از چهره را اینجا دنبال کنید

آخرین اخبار سینما تلویزیون و چهره ها برجسته

بابک حمیدیان با مینا ساداتی «قاتل اهلی» شدند!

hashem mohammadi | پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۵۴ ب.ظ

سینماپرس: بابک حمیدیان و مینا ساداتی، پس از انتخاب پرویز پرستویی به عنوان ایفاگر نقش اصلی فیلم سینمایی «قاتل اهلی» برای ایفای نقش در این فیلم انتخاب شده‌اند.
به گزارش سینماپرس، مسعود کیمیایی که به زودی تازه‌ترین فیلم خود را با عنوان «قاتل اهلی» مقابل دوربین خواهد برد، این روزها به شدت درگیر انتخاب بازیگر است. وی که در روزهای گذشته خبر حضور پرویز پرستویی به عنوان نقش اصلی فیلمش را رسانه‌ای کرد، به تازگی با زوج جوان سینما بابک حمیدیان و مینا ساداتی نیز به توافق رسیده و قرار است برای اولین بار حمیدیان و ساداتی مقابل دوربین مسعود کیمیایی بروند.
این زوج جوان سینما به تازگی بازی در فیلم سینمایی «شیب» به کارگردانی مانی باغبانی را به پایان رسانده‌اند و پیش از این فیلم نیز در فیلم چهار اپیزودی «هیهات» مقابل دوربین رفتند که این فیلم هنوز به اکران عمومی در نیامده است. این فیلم که طی چند ماه گذشته پروانه ساخت خود را به تهیه کنندگی منصور لشکری قوچانی دریافت کرد پس از یک بار پیش تولید و انتخاب چند بازیگر چهره به علت برخی مسائل متوقف شد و پس از گذشت حدود یک ماه طی چند روز گذشته مجددا از سر گرفته شده است و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته فیلمبرداری «قاتل اهلی» تا یک ماه آینده آغاز خواهد شد.
«قاتل اهلی» به کارگردانی مسعود کیمیایی و تهیه کنندگی منصور لشگری قوچانی داستان زندگی جوانی را روایت می کند که تمام راه های پولدار شدن را می رود اما در انتها متوجه می شود برای پولدار شدن نبوغی بیش از انیشتین باید داشته باشد.
منبع: تسنیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی